Wierzyciel w postępowaniu restrukturyzacyjnym dłużnika prowadzonym w systemie teleinformatycznym KRZ (Prawa i Obowiązki) – szkolenie online
Brutto: 690.00zł
Wierzyciel w postępowaniu restrukturyzacyjnym dłużnika prowadzonym w systemie teleinformatycznym KRZ (Prawa i Obowiązki)
Forma: szkolenie online (Vimeo)
Termin: 03.12.2024 r., godz. 12:00-17:00
Organizatorzy: Instytut Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością
Dochodzenie roszczeń przez wierzyciela w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest potrójnie trudne. Po pierwsze, wymaga to znajomości procedur związanych z przebiegiem postępowania restrukturyzacyjnego, tworzenia spisu wierzytelności, głosowania nad układem. Po drugie, wymaga wiedzy o szczególnych uprawnieniach przysługujących wierzycielom, które mają za zadanie ochronę ich interesów w postępowaniu (np. wniosek o uchylenie skutków obwieszczenia o ustaleniu dnia układowego). Wreszcie, po trzecie, skuteczna ochrona praw wierzycieli wymaga wiedzy o funkcjonowaniu systemu teleinformatycznego, w którym są prowadzone postępowania restrukturyzacyjne. Wierzyciel powinien wiedzieć jak złożyć wniosek w postaci elektronicznej, jak przeglądać akta elektroniczne, jak głosować z wykorzystaniem modułu głosowania. Podczas szkolenia postaramy się poruszyć wszystkie zagadnienia związane ze skutecznym zapewnieniem wierzycielom ochrony w postępowaniu restrukturyzacyjnym dłużnika.
PRELEGENCI
- dr hab. Anna Hrycaj, prof. UŁa
Dyrektor Instytutu Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Profesor Uczelni Łazarskiego, sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie z ponad dwunastoletnim doświadczeniem orzeczniczym w sprawach upadłościowych, przedstawiciel rządu w ramach prac legislacyjnych dotyczących prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego w Sejmie i Senacie, członek Rady Legislacyjnej XIII kadencji, osoba sprawująca nadzór jakości w ramach projektu Krajowego Rejestru Zadłużonych, członek Stowarzyszenia Sędziów Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. W latach 2010 – 2011 członek państwowej Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Ministra Sprawiedliwości dla osób, które ubiegają się o licencję syndyka. W 2012r. ekspert Komisji Europejskiej do spraw nowelizacji europejskiego prawa upadłościowego. Od 2013 r. przewodnicząca zespołu powołanego przez Ministra Sprawiedliwości ds. przygotowania projektów ustaw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Członek sekcji prawa upadłościowego Instytutu Allerhanda, Judicial Wing of Insol Europe oraz International Insolvency Institute. Autorka i współautorka szeregu publikacji dotyczących postępowania egzekucyjnego oraz postępowania upadłościowego, m.in.: „Egzekucja praktyczna”, “Syndyk masy upadłości”, “Wzory pism i orzeczeń w postępowaniu upadłościowym i naprawczym”, “Europejskie prawo upadłościowe”, „Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne. System Prawa Handlowego. Tom 6”, „Prawo restrukturyzacyjne. Komentarz”, „Wzory pism procesowych i sądowych w postępowaniu restrukturyzacyjnym”, „Upadłość konsumencka. Komentarz.”
- Patrycja Makuch,
2013 r. ukończone studia na kierunku Prawo, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji. W latach 2010 – 2020 pracownik kancelarii adwokackich, na stanowisku prawnika. W 2021 roku uzyskany pozytywny wynik z egzaminu adwokackiego, w grudniu 2022 roku wpis na listę adwokatów niewykonujących zawodu. Od 2020 roku zatrudniona w Sądzie
Rejonowym w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych na stanowisku asystenta sędziego. Listopad 2021 r. delegacja do Ministerstwa Sprawiedliwości, Wydział Rozwoju Rejestrów Sądowych, Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych, na stanowisku główny specjalista.
OPŁATY:
– Bilet uczestnictwa: 560,98 zł netto + 23% VAT = 690 zł brutto
– Uczelnia Łazarskiego dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów studiów I i II stopnia, słuchaczy studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego oraz absolwentów Uczelni Łazarskiego – 447,15 zł netto + 23% VAT = 550 zł brutto (informacja o kodzie rabatowym pod adresem mailowym: kontakt@praktykszkolenia.pl)
– Dla pracowników wymiaru sprawiedliwości (sędzia, asesor sądowy, referendarz sądowy, asystent sędziego, sekretarz sadowy) – formularz zapisu
Osoby zainteresowane szkoleniem, które nie mogą dokonać płatności poprzez Przelewy24 lub chciałyby zgłosić kilku pracowników na jednej fakturze prosimy o przesłanie karty zgłoszeniowej formularz PDF / formularz WORD na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl
Jednostki finansowane z środków publicznych prosimy o przesłanie formularza i oświadczenia na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl (oświadczenie VAT-pobierz), (formularz zgłoszeniowy)
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia na tydzień przed wydarzeniem, gdyby nie udało się zebrać grupy szkoleniowej.
Jak włączyć szkolenie:
https://www.praktykszkolenia.pl/mc/uploads/2022/03/jak-wlaczyc.pdf
Informacje
- Produkty 1
- Quizy 0
- Trwanie 50 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język angielski
- Studenci 9
- Certyfikat Nie
- Oceny Tak
-
odtwarzacz