Symulacja optymalnego przebiegu postępowania o zatwierdzenie układu – szkolenie online

(0 Opini)
Netto: 666.67zł
Brutto: 820.00zł
Produkty-114

Warsztaty dla praktyków

Symulacja optymalnego przebiegu postępowania o zatwierdzenie układu

Forma: szkolenie online

Nagranie: 10.07.2025 r., godz. 10:00-15:00

Organizatorzy: Instytut Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością; praktykszkolenia.pl

Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w szkoleniach w podanym terminie, udostępnimy możliwość odtworzenia nagrania w późniejszym czasie

Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla doradców restrukturyzacyjnych, którzy w praktyce prowadzą postępowania o zatwierdzenie układu. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i będzie prowadzone z wykorzystanie funkcjonalności systemu teleinformatycznego obsługującego przebieg postępowania. Szkolenie jest również dedykowane do adwokatów i radców prawnych, którzy zajmują się obsługą przedsiębiorców w upadłości i restrukturyzacji. Szkolenie jest przygotowane na podstawie analizy ustawy, literatury i orzecznictwa, analizy Portalu Publicznego Krajowego Rejestru Zadłużonych, akt postępowań prowadzonych przez doradców restrukturyzacyjnych oraz akt postępowań sądowych.

Uczestnicy szkolenia mogą zgłaszać przed szkoleniem pytania i wątpliwości, które zostaną uwzględnione w ramach przygotowywania symulacji będącej podstawą szkolenia.

PRELEGENCI

  • dr hab. Anna Hrycaj, prof. UŁa

Dyrektor Instytutu Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Profesor Uczelni Łazarskiego, sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie z ponad dwunastoletnim doświadczeniem orzeczniczym w sprawach upadłościowych, przedstawiciel rządu w ramach prac legislacyjnych dotyczących prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego w Sejmie i Senacie, członek Rady Legislacyjnej XIII kadencji, osoba sprawująca nadzór jakości w ramach projektu Krajowego Rejestru Zadłużonych, członek Stowarzyszenia Sędziów Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. W latach 2010 – 2011 członek państwowej Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Ministra Sprawiedliwości dla osób, które ubiegają się o licencję syndyka. W 2012r. ekspert Komisji Europejskiej do spraw nowelizacji europejskiego prawa upadłościowego. Od 2013 r. przewodnicząca zespołu powołanego przez Ministra Sprawiedliwości ds. przygotowania projektów ustaw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Członek sekcji prawa upadłościowego Instytutu Allerhanda, Judicial Wing of Insol Europe oraz International Insolvency Institute. Autorka i współautorka szeregu publikacji dotyczących postępowania egzekucyjnego oraz postępowania upadłościowego, m.in.: „Egzekucja praktyczna”, “Syndyk masy upadłości”, “Wzory pism i orzeczeń w postępowaniu upadłościowym i naprawczym”, “Europejskie prawo upadłościowe”, „Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne. System Prawa Handlowego. Tom 6”, „Prawo restrukturyzacyjne. Komentarz”, „Wzory pism procesowych i sądowych w postępowaniu restrukturyzacyjnym”, „Upadłość konsumencka. Komentarz.”

 

 

 

 

 

Program

OPŁATY:

– Bilet uczestnictwa: 666,67 zł netto + 23% VAT = 820 zł brutto

– Uczelnia Łazarskiego dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów studiów I i II stopnia, słuchaczy studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego oraz absolwentów Uczelni Łazarskiego – 536,59 zł netto + 23% VAT = 660 zł brutto (informacja o kodzie rabatowym pod adresem mailowym: kontakt@praktykszkolenia.pl)

– Dla pracowników wymiaru sprawiedliwości (sędzia, asesor sądowy, referendarz sądowy, asystent sędziego, sekretarz sadowy) – https://forms.office.com/e/HLfhQ2XHys

 

Rejestrację udziału przeprowadzić można przez stronę internetową lub wypełniając formularz: https://forms.office.com/e/nSRFLGiacv

Osoby zainteresowane szkoleniem, które nie mogą dokonać płatności poprzez Przelewy24 lub chciałyby zgłosić kilku pracowników na jednej fakturze prosimy o  przesłanie karty zgłoszeniowej formularz PDFformularz WORD na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl

Jednostki finansowane z środków publicznych prosimy o przesłanie formularza i oświadczenia na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl (oświadczenie VAT-pobierz), (formularz zgłoszeniowy)

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia na tydzień przed wydarzeniem, gdyby nie udało się zebrać grupy szkoleniowej.

Jak włączyć szkolenie:

https://www.praktykszkolenia.pl/mc/uploads/2022/03/jak-wlaczyc.pdf

Informacje

  • Produkty 0
  • Quizy 0
  • Trwanie 50 godzin
  • Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
  • Język Język angielski
  • Studenci 13
  • Certyfikat Nie
  • Oceny Tak
Program nauczania jest pusty

Opinie

Średnia ocena

0
0 ocen

Szczegółowa ocena

5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Netto: 666.67zł
Brutto: 820.00zł

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Sign Up
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.