Symulacja optymalnego przebiegu postępowania o zatwierdzenie układu – szkolenie online
Brutto: 820.00zł

Warsztaty dla praktyków
Symulacja optymalnego przebiegu postępowania o zatwierdzenie układu
Forma: szkolenie online
Nagranie: 10.07.2025 r., godz. 10:00-15:00
Organizatorzy: Instytut Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością; praktykszkolenia.pl
Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w szkoleniach w podanym terminie, udostępnimy możliwość odtworzenia nagrania w późniejszym czasie
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla doradców restrukturyzacyjnych, którzy w praktyce prowadzą postępowania o zatwierdzenie układu. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i będzie prowadzone z wykorzystanie funkcjonalności systemu teleinformatycznego obsługującego przebieg postępowania. Szkolenie jest również dedykowane do adwokatów i radców prawnych, którzy zajmują się obsługą przedsiębiorców w upadłości i restrukturyzacji. Szkolenie jest przygotowane na podstawie analizy ustawy, literatury i orzecznictwa, analizy Portalu Publicznego Krajowego Rejestru Zadłużonych, akt postępowań prowadzonych przez doradców restrukturyzacyjnych oraz akt postępowań sądowych.
Uczestnicy szkolenia mogą zgłaszać przed szkoleniem pytania i wątpliwości, które zostaną uwzględnione w ramach przygotowywania symulacji będącej podstawą szkolenia.
PRELEGENCI
- dr hab. Anna Hrycaj, prof. UŁa
Dyrektor Instytutu Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Profesor Uczelni Łazarskiego, sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie z ponad dwunastoletnim doświadczeniem orzeczniczym w sprawach upadłościowych, przedstawiciel rządu w ramach prac legislacyjnych dotyczących prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego w Sejmie i Senacie, członek Rady Legislacyjnej XIII kadencji, osoba sprawująca nadzór jakości w ramach projektu Krajowego Rejestru Zadłużonych, członek Stowarzyszenia Sędziów Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. W latach 2010 – 2011 członek państwowej Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Ministra Sprawiedliwości dla osób, które ubiegają się o licencję syndyka. W 2012r. ekspert Komisji Europejskiej do spraw nowelizacji europejskiego prawa upadłościowego. Od 2013 r. przewodnicząca zespołu powołanego przez Ministra Sprawiedliwości ds. przygotowania projektów ustaw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Członek sekcji prawa upadłościowego Instytutu Allerhanda, Judicial Wing of Insol Europe oraz International Insolvency Institute. Autorka i współautorka szeregu publikacji dotyczących postępowania egzekucyjnego oraz postępowania upadłościowego, m.in.: „Egzekucja praktyczna”, “Syndyk masy upadłości”, “Wzory pism i orzeczeń w postępowaniu upadłościowym i naprawczym”, “Europejskie prawo upadłościowe”, „Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne. System Prawa Handlowego. Tom 6”, „Prawo restrukturyzacyjne. Komentarz”, „Wzory pism procesowych i sądowych w postępowaniu restrukturyzacyjnym”, „Upadłość konsumencka. Komentarz.”
- dr Bartosz Sierakowski – kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny i radca prawny specjalizujący się w prawie upadłościowym i restrukturyzacyjnym, członek Instytutu Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością, partner w kancelarii Zimmerman, Sierakowski i Partnerzy.
Program
OPŁATY:
– Bilet uczestnictwa: 666,67 zł netto + 23% VAT = 820 zł brutto
– Uczelnia Łazarskiego dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów studiów I i II stopnia, słuchaczy studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego oraz absolwentów Uczelni Łazarskiego – 536,59 zł netto + 23% VAT = 660 zł brutto (informacja o kodzie rabatowym pod adresem mailowym: kontakt@praktykszkolenia.pl)
– Dla pracowników wymiaru sprawiedliwości (sędzia, asesor sądowy, referendarz sądowy, asystent sędziego, sekretarz sadowy) – https://forms.office.com/e/HLfhQ2XHys
Rejestrację udziału przeprowadzić można przez stronę internetową lub wypełniając formularz: https://forms.office.com/e/nSRFLGiacv
Osoby zainteresowane szkoleniem, które nie mogą dokonać płatności poprzez Przelewy24 lub chciałyby zgłosić kilku pracowników na jednej fakturze prosimy o przesłanie karty zgłoszeniowej formularz PDF / formularz WORD na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl
Jednostki finansowane z środków publicznych prosimy o przesłanie formularza i oświadczenia na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl (oświadczenie VAT-pobierz), (formularz zgłoszeniowy)
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia na tydzień przed wydarzeniem, gdyby nie udało się zebrać grupy szkoleniowej.
Jak włączyć szkolenie:
https://www.praktykszkolenia.pl/mc/uploads/2022/03/jak-wlaczyc.pdf
Informacje
- Produkty 0
- Quizy 0
- Trwanie 50 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język angielski
- Studenci 13
- Certyfikat Nie
- Oceny Tak