Plan spłaty w upadłości konsumenckiej oraz moduł Planów Spłaty w KRZ – szkolenie online
Brutto: 820.00zł

Plan spłaty w upadłości konsumenckiej oraz moduł Planów Spłaty
w systemie teleinformatycznym KRZ
Forma: szkolenie online (Vimeo)
Organizatorzy: Instytut Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością; praktykszkolenia.pl
TERMIN: 23.06.2025 godz. 12.00-16.00 (kolejna edycja szkolenia, które odbyło się 31.03.2025 r.)
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla doradców restrukturyzacyjnych, którzy pełnią funkcje syndyków w postępowaniach upadłościowych osób fizycznych, głównie w ramach upadłości konsumenckiej. Przedmiotem szkolenia będą merytoryczne, formalne oraz techniczne kwestie związane z ustalaniem planu spłaty w postępowaniu upadłościowym.
PRELEGENCI
- dr hab. Anna Hrycaj, prof. UŁa
Dyrektor Instytutu Prawa Upadłościowego, Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Profesor Uczelni Łazarskiego, sędzia Sądu Okręgowego w Warszawie z ponad dwunastoletnim doświadczeniem orzeczniczym w sprawach upadłościowych, przedstawiciel rządu w ramach prac legislacyjnych dotyczących prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego w Sejmie i Senacie, członek Rady Legislacyjnej XIII kadencji, osoba sprawująca nadzór jakości w ramach projektu Krajowego Rejestru Zadłużonych, członek Stowarzyszenia Sędziów Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych. W latach 2010 – 2011 członek państwowej Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Ministra Sprawiedliwości dla osób, które ubiegają się o licencję syndyka. W 2012r. ekspert Komisji Europejskiej do spraw nowelizacji europejskiego prawa upadłościowego. Od 2013 r. przewodnicząca zespołu powołanego przez Ministra Sprawiedliwości ds. przygotowania projektów ustaw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Członek sekcji prawa upadłościowego Instytutu Allerhanda, Judicial Wing of Insol Europe oraz International Insolvency Institute. Autorka i współautorka szeregu publikacji dotyczących postępowania egzekucyjnego oraz postępowania upadłościowego, m.in.: „Egzekucja praktyczna”, “Syndyk masy upadłości”, “Wzory pism i orzeczeń w postępowaniu upadłościowym i naprawczym”, “Europejskie prawo upadłościowe”, „Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne. System Prawa Handlowego. Tom 6”, „Prawo restrukturyzacyjne. Komentarz”, „Wzory pism procesowych i sądowych w postępowaniu restrukturyzacyjnym”, „Upadłość konsumencka. Komentarz.”
- Patrycja Makuch,
2013 r. ukończone studia na kierunku Prawo, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji. W latach 2010 – 2020 pracownik kancelarii adwokackich, na stanowisku prawnika. W 2021 roku uzyskany pozytywny wynik z egzaminu adwokackiego, w grudniu 2022 roku wpis na listę adwokatów niewykonujących zawodu. Od 2020 roku zatrudniona w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych na stanowisku asystenta sędziego. Listopad 2021 r. delegacja do Ministerstwa Sprawiedliwości, Wydział Rozwoju Rejestrów Sądowych, Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych, na stanowisku główny specjalista.
OPŁATY:
– Bilet uczestnictwa: 666,67 zł netto + 23% VAT = 820 zł brutto
– Uczelnia Łazarskiego dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów studiów I i II stopnia, słuchaczy studiów podyplomowych Uczelni Łazarskiego oraz absolwentów Uczelni Łazarskiego – 536,59 zł netto + 23% VAT = 660 zł brutto (informacja o kodzie rabatowym pod adresem mailowym: kontakt@praktykszkolenia.pl)
– Dla pracowników wymiaru sprawiedliwości (sędzia, asesor sądowy, referendarz sądowy, asystent sędziego, sekretarz sadowy) – formularz zapisu
Rejestrację udziału przeprowadzić można przez stronę internetową lub wypełniając formularz: https://forms.office.com/e/wuEXLwKUAs
Osoby zainteresowane szkoleniem, które nie mogą dokonać płatności poprzez Przelewy24 lub chciałyby zgłosić kilku pracowników na jednej fakturze prosimy o przesłanie karty zgłoszeniowej formularz PDF / formularz WORD na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl
Jednostki finansowane z środków publicznych prosimy o przesłanie formularza i oświadczenia na adres mailowy: kontakt@praktykszkolenia.pl (oświadczenie VAT-pobierz), (formularz zgłoszeniowy)
Zastrzegamy sobie możliwość odwołania szkolenia na tydzień przed wydarzeniem, gdyby nie udało się zebrać grupy szkoleniowej.
Jak włączyć szkolenie:
https://www.praktykszkolenia.pl/mc/uploads/2022/03/jak-wlaczyc.pdf
Informacje
- Produkty 1
- Quizy 0
- Trwanie 50 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język angielski
- Studenci 3
- Certyfikat Nie
- Oceny Tak
-
odtwarzacz